MMA

Att gå på promenad i hela 26+ grader i December är ett fint privilegium. När det är lite lagomt med luftfuktighet så är det inte så tokigt faktiskt. Det som får lida lite är ju julstämningen, som man dock får ganska bra genom de överdrivna pynten många gör på sina hus.
På kvällen stack jag till Cairo och var med på ett MMA-träningspass med Rogers grupp. Dom hade gjort en skön lokal i en av gubbarnas garage där dom tränar 4 gånger i veckan. Det var riktigt roligt, men jobbigt/tungt uta bara helvete. Jag har träningsvärk i stora delar av kroppen, och jag antar att det blir värre imorgon. Om jag hade ens chans? Tyvärr inte ens en liten. Roger lärde mig lite standard grepp osv, sen var det live. När jag mötte en hyfsat stor och vältränad kille (mörkhyade killen på andra bilden) så trodde jag för en stund att jag hade fått han. Pang, en sekund senare flög jag i en halv volt av hans nacksving och så låg han på mig och enda utvägen var att tappa ur.
Roger verkade bäst av dom alla, och han har faktiskt gått en riktig runda. Video nedan, Roger är killen till vänster.
Dom sa sen att jag får komma när jag vill, så nån fler gång lär det absolut bli. Kanske får släpa dit pappa när dom kommer?:)
-Jocke

Kommentarer

Robban

2013-12-11 - 05:46:07
Ha ha du kan ju be dem att se över sina försäkringar😀

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA