Luring

Idag gjorde vi våran final i Financial Accouting (bokföring). Det kändes helt ok för min del, men till min besvikelse så fick jag veta senare att jag fått 26 av 35 (74%). Eftersom att Finals ofta är värda 20-40% av allt man gör i en klass så är dom extremt viktiga. I mitt fall skulle detta dra ner mitt betyg från A till svagt B eller kanske till och med ett C. Jag var i alla fall väldigt förvånad över att jag bara lyckads skrapa ihop till ett C trots att det kändes så bra, därför var jag tvungen att maila läraren bara för att be hon dubbelkolla. Det gav utdelning som ni kan se. Det blev en sten som släppte och en skön utpustning.
Vi har nu gjort 4 Finals + lämnat in våra Research Essays på dessa två dagar. Det har känts bra med allting. Vi har dock en final kvar som är imorgon. Efter det är höstterminen officiellt slut. Ni fattar inte hur skönt det kommer att vara när det är över! Bara chilla i dryga 2 veckor innan besök!
-Jocke

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA