Fullt upp

Det är verkligen fullt upp just nu. Skolan och fotbollen tar upp väldigt stor del av tiden för oss båda. Klockan är nu en bit efter 3 på natten och jag har just blivit klar med min essay som ska in imorgon. Riktigt så fullt upp är det inte, men min förmåga att skjuta upp saker tar ofta ut sig på just uppsatser. Jag blir som mest effektiv och fokuserad då jag är tidspressad. Inte alls bra, dock är det rätt så mysigt att sitta upp med Mumford and Sons en bit in på natten. Dessvärre blir det förmodligen mindre mysigt imorgon då jag ska vara på skolan från 9-14 sen vidare till dubbelträning från 14-18. Har redan börjat drömma om hur jag lägger mig i sängen imorgonkväll och sover över 10 timmar innan första lektionen som börjar klockan 11 på Onsdag.
Snabbt vad som hänt idag.. Hann hem och se IFK krossa AIK innan min träning. Så jäkla UNDERBART! Sen hade vi en riktigt tuff träning med löpning och spel. Jag klarade hela träning och det känns mycket bättre i ljumsken! Resterande del spenderades med läxor. Även sista hotellbokingen är i hamn, så varför inte följa upp spoilande av bilder på detta också?
Orlando 2
Badland på hotellet
I USA får man minst sagt mycket hotell för pengarna... Speciellt i en turiststad som Orlando.
MOT SM GULD!!!
-Jocke

Kommentarer

Irré

2013-09-25 - 09:50:23
åh...vad avundsjuk jag blir på fam. Vikström som får fira jul med er...Hotellen ser verkligen fina ut :)

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA