Driver's License

Idag klev jag och Joakim upp halv 8 för att jag skulle göra mitt uppkörningsprov till det Amerikanska körkortet. Jag klarade det. En snabb uppkörning med fickparkering, backning och lite körning ute bland kvarter.
Idag hade Joakims lag match, men Jocke spelade inte pågrund av en skadad ljumske. Han har haft ont nu till och från i några veckor, så sjukgymnasten har satt honom på vila så han ska bli riktigt bra. Själv stukade jag foten ganska rejäl på träningen idag.. Vet inte hur det blir med helgens match. Just nu är den svullen och lite blå. Men ska åka på treatment imorgon och se om dom kan fixa någonting. 

Notera att jag väger inte så mycket som det står på kortet. Har inte lärt mig Amerikanska mått än så chansade och kom lite i överkant.
Godmorgon på er!
-Linn

Kommentarer

Mia

2013-09-05 - 07:47:33
Grattis Linn!
Nu kan du köra hos när vi kommer:))

Irré

2013-09-05 - 10:56:25
GRATTIS! Den ende i familjen som har ett amerikanskt körkort :)

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA