GTA och matcher

Anledningen till dålig uppdatering är för min del att jag köpt detta (tack mamma och pappa för att ni valde att köpa lite aktier i detta):
Min match i Onsdags slutade 1-1. Vi hade ledning väldigt länge men dom kvitterade i slutet. Riktigt tråkigt. Jag lirade högerback nästan hela matchen.
Linns match idag slutade med övertygande 4-0. Laget dom mötte var inget att hänga i julgranen och det borde blivit mer! På söndag ställs dom dock på rejält på prov då dom möter Northwood som är rankade 5a i nationen. Värt att tillägga är att det är ett väldigt svenskbetonat-lag. Ska bli kul att se!
Linns lag visade sitt stöd gentemot bröstcancer inför dagens match.
Avslutningsvis grattis till Oskar på 20 år dagen. En dag som denna man önskade att man kunde delta på festligheter med sina vänner.
-Jocke

Kommentarer

Robban

2013-10-13 - 16:46:50
E det ok om jag tar hem spelet när vi åker? Eftersom jag e delägare😜

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA