Big Double V

Min match idag slutade med en riktigt tung vinst mot Middle Georgia! Samma College som vi  tidigare förlorade mot.
Tiden går riktigt fort. I alla fall om man tittar framåt, snart November! Annat är det om man tittar bakåt. Det känns som en evighet sedan jag och gubbarna åt på Pentryt en sista gång innan jag for. Saknar dom bästa vännerna där hemma varje dag, och jag kan knappt vänta på att det ska bli Mars! En hel veckas reunion! För att inte glömma familljen.. Jag vet inte hur jag ska orka vänta till dom kommer.. Inser att det är exakt 2 månader idag tills dom befinner sig här i U.S! Problemet med mig är att när jag vill ha saker så är det N-U. Jag väntar ju på något gott, men jag tycker att jag väntat på tok för länge nu!
Skolans basketlag har sin första hemmamatch på söndag. Ska bli grymt roligt att se! Speciellt eftersom att detta är första säsongen någonsin skolan har basket. Hoppas dom är grymma på en gång! Av att dömma på hur dom ser ut fysiskt så ser det lovande ut. Vissa är riktiga monster.
Min dator eller blogg.se vill inte att jag ska ladda upp någon bild idag, så tyvärr!
Ha de gött!
-Jocke

Kommentarer

Robban

2013-10-24 - 14:14:11
Ja nu e det bara 2 månader kvar innan vi kommer och gör usa!
Längtar super mycket 😎

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA