100/100

Hade väldigt svårt att sova inatt pga foten. Som Joakim sa så gjorde jag någon konstig vändning på matchen och gjorde illa foten. Idag var jag hos sjukgymnasten och de tror att benet som är kopplat med min stortå är ur led. På onsdag ska jag dock till läkaren och hoppas att det är något annat mindre farligt. Men foten är iaf svullen och blå... Tråkigt eftersom vi bara har några matcher kvar denna säsong och vill ju spela alla!!
Idag skrev vi prov! Det gick bra för oss båda, men speciellt för Joakim! Han spikade provet 100/100. Riktigt bra gjort, stolt över min pojke!
-Linn

Kommentarer

Maria

2013-10-15 - 08:44:23
Hoppas du blir bättre i foten!
Vad ni är duktiga med era prov, bra jobbat!!
Kramar till er:)))

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA