Saknar tangenter

Hej pa er!
Sitter i skrivande stund i skolans bibliotek och gor lite laxa. Ni for usrakta detta inlagg, vara tre sista bokstavar finns tyvarr inte med pa tangentborden.. Jocke hade vall hittat nagon vag att andra spraket pa tangenbordet till svenska, men riktigt sa duktig ar jag inte pa datorer. Det far helt enkelt bli lite hjarngympa.
Vi satt uppe lange igar och skrev klart en presentation till varan datakurs. Sedan gick jag upp tidigt for att kolla pa nar laget sprang beep-test.(vilar foten) Sedan har vi haft tre lektioner, och nu vantar jag pa att Jocke ska komma och hamta mig sa vi kan aka hem och se Sverige matchen!! Ska halla hart i varan Sverigeflagga och be till fotbollsgudarna.
Annars sa har det inte hant sa mycket. FSU matchen som Jocke skrev om var riktigt kul. Jag har ju aldrig riktigt varit pa en match pa en sadan stor fullsatt arena. Maktigt var det!
Pa sondag ar det bara 30 dagar kvar innan vi far besok!! Vi langtar sa mycket efter er!!!
I brist pa annan bild sa far ni denna, en av mina favoriter fran Spring Break forra aret!
HEJJA ZLATAN!
-Linn
 

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA