HP

Jag hade ett trevligt samtal med min kära och efterlängtade vän A.Kaatari idag.
Har nu övergått till HP efter ett oacceptabelt haveri av min ASUS. Elektronik är som stulet här i USA, även fast man är student.
Fick ett roligt mail av vår assisterande tränare häromdagen. Observera att jag inte lägger upp detta i något hävdningsbehov (fast det har vi väll alla lite grann). Det är väll bättre att det skräpar här än i min inbox. För vem vet, kanske läser min framtida arbetsgivare bloggen? Haha. Eller så hade jag bara inget vettigt att skriva om idag..
På tal om att ankra mål, så är det en liten mindre ljus historia för mig. Det var för någon vecka sedan när vi skulle sätta i ordning inför en match. Då bad coachen mig att ankra fast ett mål med en sak. Så jag gick och gjorde det. Han var dock mindre glad strax innan avspark då det visade sig att jag ankrat fast målet en halvmeter från mållinjen. Bör nämnas att jag hade spelat GTA till klockan 4 på morgonen och set-upen var klockan 10 (inte vårat lag som lirade). Så tröttheten hade ett finger med i leken.
Nu blir det att se ett avsnitt The Walking Dead. Sjukt bra serie.
-Jocke

Kommentarer

Maria

2013-11-06 - 07:54:38
det var inte illa!!!
Sen är det inte att skryta det är ju sant, ta till dej av han ord :))
Jag är så stolt & glad att du är du Jocke:)))

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA