Spring Break: Panama City Beach

Söndag 3 Mars

Jag, Mamma och Andre mötte alltså upp resten av gänget i Tallahasse för att sedan dra vidare mot Panama City Beach. Som är ett Spring Break paradis, med strandpartyn och fullt ös. Eftersom vi var där väldigt tidigt på Spring Break, och vädret inte var optimalt, hade draget inte riktigt kommit igång. Men det blev iaf utgång på en av de coolaste nattklubbarna jag varit på. Staden och stranden var också riktigt fin.
 
 
 
 
 
 
 
Den sista bilden är snodd från Elin, tagen inne på kluben.
 
Detta var alltså lite bilder från första söndagen på Spring Break, imorgon kommer mer uppdatering om resan.
 
Annars så har jag spelat match idag. Vi vann med 3-1. Jag fick göra ett mål. Det var väldigt kul att spela match! Fick även spela innermitt, vilket var ännu roligare! Hur som helst, nu har jag och jocke gjort bort all läxa för idag och ska nog strax sätta på en film. Ha det bra, Puss och Kram /Linn
 
 

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA