Trötter

Som rubriken lyder så var jag väldigt trött idag. Jäkla helg som tjorvar till sömnen.. Lyckades ändå göra ett bra pass i gymmet, men springningen gick mindre bra. Hade ingen kraft alls. Rätt mat, sömn och vätska fattades, inte optimalt. Hatar att vi inte har någon bil så att man inte kan sticka hem snabbt och äta bra mat inför träningar. Istället blir det skolans kafeteria som serverar mindre bra mat för träning.
Min rygg började spöka lite grand idag då jag körde benböj. Dum i skallen som jag är så kör jag tyngre än jag borde göra. Citerar Irre "skynda långsamt".
Blir ett besök till trainingroom imorgon innan skolan för att få lite behandling och övningar.
 
Passar på att gratta Pappa och Kaatari som fyller år idag (28e). Alla under 20 år i behov av alkohol kan numera ringa 0730948973.
 
Tränarna laddade upp en ny intro video om fotbollsprogrammet på TU. Se den så får ni se vad vi sysslar med, vårat fina gym, våran HELGALNA gymtränare (42 sekunder in i klippet), samt en pytteliten skymt av mig som statist (1 min och 8 sek in i klippet, längst bort), haha.
 
 
Vi fyndade denna sköna lilla "fåtölj" idag.
 
 
Det blev kyckling ute till middag idag eftersom det var erbjudande!
 
Det ska bli riktigt varmt här imorgon, 25-27 grader. Tydligen en typisk vårdag här. Glöm inte bort då att detta gränsar till Florida så luften kommer förmodligen vara mördande.  Tur vi bara har teknikträning imorgon!
 
Ha det bra!
 
//Jocke
 
 

Kommentarer

Robban

2013-01-29 - 06:27:44
Cool video!

Irré

2013-01-29 - 13:19:54
Vet hur svårt det är med "skynda långsamt", men lärt mig att det lönar sig, fast man fortfarande glömmer och gör för mycket ibland. Nu har ju Linn beställt Forever-grejor, så du kan "boosta" dig med aloedryck , argi+ och proteindrycken. Glöm bara inte att inte ta argi+ tillsammans med proteindrycken (mjölk, youghurt), för l´argininet hämmar proteinupptaget.:)kram

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA