Sunday

Hejsan Piteå!
 
Denna helg har varit bra. Vi har hunnit med en tripp till Florida som Jocke tidigare berättat om, även fixat till lite grejer till lägenheten, sett film och gjort bort lite läxa. Vi for en sväng och handlade mat till veckan som kommer, för det kommer nog behövas. Imorgon ska jag alltså upp tidigt för att träna fitness kl 6! Senare på dagen ska vi också träna kondition, och så kommer även resten av veckan se ut. Alltså två pass kondition. Veckan efter det så blir det styrke kl 6 på måndagar, onsdagar och torsdagar. Sedan fotbollsträning eller kondition på tisdag- och fredagmorgon kring 10 och alla eftermiddagar förutom fredag. Så vi har träningsfria helger och några fredagar här och där. Tufft! Men det känns kul, nu iaf... haha.
 
Sedan har alla i laget "study hall" timmar. Det menas alltså att jag måste vara och plugga på skolan 8 timmar i veckan, vilket just nu iaf känns bra för det känns som att man kan göra bort mycket läxa där så man är ledig på kvällarna. 
 
Idag ska ni även få lite bilder! :)
Våran mixer, brödrost och nya byrå.
 
Nypåfyllt kylskåp! 
 
Detta är mitt nya projekt. En scrapbook där jag ska sätta in bilder från min tid i USA . Kan bli riktigt kul att ha, men ni får inte se mer än såhär ;)
 
Nu är kl 9 så jag ska faktiskt gå och lägga mig. Önska mig lycka till inför Hell Week, vi får väll se om jag överlever. Godnatti //Linn
 

Kommentarer

Robban

2013-01-14 - 06:05:57
Lycka till och visa att de e en Viking!

Maria

2013-01-14 - 08:43:48
lycka till Linn!

Irré

2013-01-14 - 17:30:08
Ge järnet, du är ju en Viklundare från Blåsmark !!! :)

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA