NHL och NBA

Jag bokade NHL biljetter idag, Tampa vs Jets. Det är i Mars då kaatari och co kommer! 500 spänn för fyra biljetter är ett ganska bra klipp! Visserligen inte de bästa platserna som går att få men ändå! Har ju tidigare även bokat NBA (basket) där vi ska se Orlando Magic. Längtar som tusan tills vi får besök!! Lär bli ett minne.
 
Linn åkte med Hanna å shoppade idag i Tallahassee. Jag kände att jag bara inte orkade gå med tjejer på stan så jag tog en välbehövlig sovmorgon.
 
Jag har dock inte slappat hela dagen utan var och lirade lite fotboll med några idag. Så kul att spela jämfört med att springa/vara i gymmet. 
 
Annars lagade vi (läs Linn) en skryt-middag i form av kött, strips och stekt potatis samt bea-sås och peppar-sås.
 
Dålig bild kanske men att det smakade kan jag lova!
 
 
Hatar att helgen lider mot sitt slut!
 
/Jocke

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA