Hell Week Dag 2

Nu har jag överlevt 2 dagar av Hell Week och jag är helt slut. Hela kroppen gör ont. Jag har klivit upp 5 på morgonen för att vara på träning 5:45. Väl på träning har vi sprungit olika övningar i ungefär en och en halv timme. Sedan kl 3 på eftermiddag börjar fitness pass nr 2. Fitness passen innebär både löpning och styre. Ibland känns det som jag är med i militären med de olika övningar vi gör, som att flytta bil och traktor däck, springa med medicinbollar osv men mest har vi sprungit olika intervall former . Men det är roligt och tror det är nyttigt som ett lag att kämpa tillsammans. Första träningen i måndags på morgonen spydde två tjejer och en annan var väldigt nära... Men det har iaf gått väldigt bra dessa två dagar. Jag har vunnit staffetter och kommit i mål snabbast många gånger, har även fått beröm av tränaren flera gånger. Jag fick också bästa tiden på en hinderbana vi skulle springa, Stolt!! Nä, men dessa två dagar har gått bra, har verkligen tagit ut allt jag har i vissa övningar, så får se om jag orkar hålla på så hela veckan. Det var faktiskt en tjej som kom fram till mig idag på träning och sa att jag var den mest vältränade fotbollsspelaren hon hade sett! MEN vill själv inte hålla med på den punkten. haha.
 
Idag så stack jag och Hanna och köpte is för att ta ett isbad! det var skönt och behövligt!
 
Imorgon är det styrke på morgonen sedan ett fitnesspass på kvällen. Men nu ska jag göra klart läxan snabbt så jag kan gå och sova. Puss på er //Linn
 
 

Kommentarer

Eva

2013-01-16 - 07:01:09
Det är min guddotter det!!!

Irré

2013-01-16 - 10:19:35
Å min dotter!!! Vi får nog anmäla hon till gladiatorerna :)

Maria

2013-01-16 - 17:48:00
Ååå så duktig du är Linn!
Tala om att ni kommer att vara vältränade kramis:)

Elin

2013-01-16 - 22:36:47
Du är grym Linn!!! :D

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA