Biology

Denna fredag var jag uppe 8:00 på morgon för att dra iväg på träning. Även idag sprang vi. Först hade våran assisterande coach Eddie, satt upp en bana som vi skulle springa. Man skulle klara 10 varv på 20 minuter för att slippa straff. Jag och en till tjej sprang 13 varv. Sedan sprang vi intervaller som idag var extra tunga (varför vet jag inte) Och sedan spelade vi lite fotboll, bara latjade. Efter träningen drog jag hem, la mig i sängen och somande. Jocke tränade också i morse och även han kom hem helt slut. Det slutade med en lite för lång powernap. 
 
Ikväll har vi varit hos Hanna och sett en film. Och nu sitter vi och gör lite biologi. Imorgon ska jag nog följa Hanna och hennes kompis till Talahassee för att shoppa lite. Jag ska inte handla mycket, ifall jag hittar ska jag köpa mig ett par jeans, för den som ville veta :) Har även hunnit med att skypea med Mamma, Pappa, Eva-Britt och Börje idag, det var trevligt!
 
Annars så har vi ganska mycket med plugg i helgen, mest biologi. Men det ska nog gå bra. Vi är så trötta efter veckans träningar att vi helst bara vill sova på helgerna... haha. 
 
Annars så har planer börjats smidas inför springbreak och ankomsten av kära vänner och familj. Tror nog att den veckan kan bli en att minnas!
 
Här är en bild från förra terminens lag. Tagen från skolans hemsida.
(måste säga att dom har riktigt fina matchställ)
 
Det här är Hanna, min kompis, som har nämnts några gånger här på bloggen. Duktig är hon!!
Vi kommer ha riktigt kul på och utanför fotbollsplanen iår! 
 
Ha det bra gullisar! //Linn
 
 
 

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA