Städ-Jocke & Kak-Linn

Imorgon kl ett ska vi äntligen få träffa våran stödfamilj, vilket är spännade. Vi har hört iaf av folk som känner dem att dom är hur trevliga som hellst. Mer uppdate om det får ni väll imorgon!
 
Idag har Joakim varit borta hela dagen. Jag stack på träning kl 9, vi spelade internmatch, det var skitkul och det gick bra idag för mig. När jag kom hem var Joakim borta, han var då på träning och kom inte hem förrens kring 3. Han var hemma i nån timme och sedan drog han iväg igen. Orsaken till detta var att de har fått ytterligare straff för incidenten förra helgen, så idag fick de städa. De fick plocka löv av hela planen plus skrubba skyltar och städa omklädningsrum. Sedan fick de även städa gymmet, baskethallen, och trainingroom...
 
Jag har däremot haft en mysig dag. Kom hem efter träning och gjorde lite lunch. Sedan pratade jag lite med mor och far. Såg lite film, gjorde läxa och senare på kvällen drog jag, Hanna och Jessica ut för att köpa mat och lite godis och kakor. Det blev kinamat (sushi för min del) och sedan kakor och godis framför en film. MYS!
 
Vi ska bjuda in några Svenskar för att bjuda på palt snart, tror ni att det blir succé?
 
Hejdå från oss!
/Linn
 
 
 

Kommentarer

Irré

2013-02-09 - 11:15:02
Palt är alltid succé !!!!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA