PowerNap

Idag har det varit powernapens dag. Efter en riktigt trevlig kväll hos Luciano m familj och superbowl i söndags hade jag lite svårt att sova. Så när klockan ringde kl 5 var jag trött... For på gymmet, kom hem för att sedan krypa ner under täcket i 40 min. Vi drog sedan iväg på lektion där vi fick tillbaka vårat matteprov, som förövrigt fick väldigt bra för både Joakim och jag. Efter lektionen for vi hem, tog en PN. Sedan bar det av mot träning, och idag var det löpning på schemat. Sedan har vi suttit i studyhall ikväll och gjort lite läxa.
 
Imorgon har vi bara en lektion och sedan träning, så det blir sovmorgon!!
 
Jag och Jocke på PizzaHut. 
 
Min macka log mot mig idag!
 
HEIDO! /Linn

Kommentarer

Robban

2013-02-05 - 05:37:09
Ni är ju super duktiga!!! På allt även PN
Puss på er 😀

Elisabeth.

2013-02-05 - 07:34:50
Så duktiga ni är! Här är det bara snöoväder men idag bara -2 memblåser. Längtar efter värmen! Vi åker till Grand Canaria Maspalomas 7/3 ska bli jätte skönt! Bamsekramar till er båda!

Irré

2013-02-05 - 11:01:49
Håller med Robban :)

maria

2013-02-06 - 11:10:12
Kram till er!
Vilka fina bilder på er:)

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA