Yoburst

Ikväll drog jag, Joakim och Hannah till Yoburst för lite frosen yoghurt, mumma.
Idag har vi tränat och haft lektion. Vädret har varit toppen i veckan, sol, värme och inget regn.
Imorgon åker jag och laget till Miami för match. En natt på hotell blir det och förhoppningsvis en vinst. Matchen är ganska viktig inte bara för poängen, utan också för att våran Coach Julie var den som startade både dam fotbollslaget samt softball laget på denna skola 1992 när hon själv studerade sin masters degree på skolan. Så hon berättade idag att hon ville vinna extra mycket. Det ska bli superkul!
Det är även sista matchen jag måste ha på mig min mask. Så. Skönt. Det har varit 2 lååånga varma månader...Förra matchen frågade en motståndare en tjej i mitt lag varför jag hade på min en mask, hon svarade då att jag hade ett dåligt självförtroende och masken var till för att bota det! Roligt!
Ha en bra helg! 
-Linn

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA