Plättar

Fick ett mail idag om att jag och Linn fått 100 euro i respengar med Delta Airlines! Anledningen var att på flygresan hit fungerade inte TVn i stolen framför mig som den skulle. Jag var inte den enda, så dom ropade i högtalarna att man skulle skriva till deras kundservice. Så jag såg min chans och knapprade ihop ett mail om hur "missnöjd" jag hade blivit osv (jag nämde dock aldrig att jag hade alla filmer jag behövde på min iPad). Hur som helst så fick vi 50 Euro i resepengar var eftersom vi var bokade på samma biljett. Värt att näma är att Linns TV inte krånglade något alls! Men man tackar och tar emot!
På tal om resor så längtar jag så otroligt mycket tills Mamma, Pappa, Tim, Petter, och Mattias kommer på besök över Jul. En Florida tripp väntas. Inte nog med det, med största sannolikhet kommer ett stor gäng av underbara vänner hit över Spring Break (Mars). Ett tag kvar, men jag ler när jag tänker tanken av bägge besöken.
Jag stod för maten idag. Plättar! Usch så gott det är. Som ni ser så blev det en del. När jag hade gjort en stor smet redan, tänkte jag att det är lika bra att använda upp resten av mjölken. Så nu har vi plättar i kylskåpet för resten av veckan(/månaden)..
-Jocke
 

Kommentarer

zandra

2013-08-21 - 12:44:03
trevligt att kunna följa ert liv och träning

Mattias

2013-08-21 - 15:19:37
Även jag längtar! =D

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA