Nr 44

Hemma efter två matcher som tyvärr blev två förluster..
Första matchen spelade vi emot en skolan som var rankade 9 i landet förra året, och jag kan säga att det märktes. Två läskigt bra forwards och en klassmålvakt. Men vi stog upp bra och måste säga att jag är nöjd med min insats den matchen. Dag 2 spelade vi emot AUM som också anses vara en bra skola. Vi förlorade denna match också men måste få säga att vi skulle ha vunnit. Coach Julie var inte nöjd med mångas insats och några fick en rejäl utskällning. För min egen del gick det inte så bra fotbollsmässigt men tog på mig blåstället och sprang istället och var helt slut efter matchen, nästa jagmåstespy-slut. Julie kom iaf fram och gav mig en kram och sa att jag gjort det bra! Så trots två förluster så är jag nöjd med helgen och det var sjuk roligt med allt vad den innehöll. Skratt, fotboll, god mat och fint hotell. 
När jag kom hem idag för att lämna min packning för sedan dra vidare till Joakims match så fick jag bekräftelse på hur underbar pojkvän jag har. Han har i helgen städat hela lägenheten, damsugit, hängt upp kläder(mina), organiserat skor, papper, tvätt, och ett skinande kök. Han är ju bara bäst. 
Här har vi Joakim efter dagens match, men en ispåse på ljumsken.
Tack och hej!
-Linn
 
 

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA