Saturday

Linns lag åkte på en stor förlust igår. Linn berättade att det var ett grymt bra lag dom mött. Jag såg även nyss att dom förlorade andra matchen med 3-0. Attans! Tur det inte är Conferencematcher i alla fall.
Referat - http://www.aumathletics.com/article/1423.php
Detaljerad statistik från matchen på spelarna och lagen (ganska coolt) - http://www.aumathletics.com/stats/2013-14/wsoccer/AUM2.html
Jag har haft en chill dag men ändå varit rätt så produktiv.
  • Träning 7.00
  • Fått behandling för min onda ljumske
  • Sett serier
  • Vilat middag x2
  • McDonalds
  • Läxa
  • Städat hela lägenheten (när man damsuger heltäckningsmatta-golv inser man hur snuskigt det är)
  • Druckit vatten
  • Walmart
Sen hade jag tacokväll med mig själv. Citron i Cola är underbart! 4 olika ostar och lite köttfärs är allt jag behöver för att vara nöjd med min taco. Dock saknade jag Linns tacoköttfärs som generellt blir hundra gånger godare..
Vatten är något som går åt om man tränar och lever i södra Georgia. Så senast när vi handlade överdrev vi lite och köpte 65 liter vatten. Miljötänk..? Njaa, men vad är vitsen om 365 miljoner Amerikaner inte vet vad det är.
Match imorgon. Riktigt sugen!
-Jocke

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA