Arlanda

Det är ganska precis ett år sedan vi befann oss här på Rest and Fly. Då påväg mot Kalifornien och Santa Barbara. Nu om några timmar lyfter vi återigen mot USA. Förutsatt att allt går som det ska så landar vi i Tallahassee klockan 18.31 lokal tid (00.31 swetid). Där får vi sedan skjuss av min coach till Thomasville!
 Det var som alltid jobbigt att ta farväl av vänner och familj. Jag brukar tänka ibland vilken idiot jag är som åker iväg från alla som verkligen betyder något. Samtidigt ger det ganska bra perspektiv som får mig att inse hur stolt och nöjd jag ska vara över att jag har de människorna som jag har runt omrking mig - mina underbara boys, vänner, släkt, och framförallt min familj.
 Sommaren har varit kanon, men gått på tok för snabbt. Så många roliga stunder.. Spanienresan, boysen, samkvämen, FIFA kvällarna, festligheterna..
 I och med att vi nu flyttar tillbaka så är det läge att ta upp bloggandet. Det lär dock vara lite dåligt uppdatering de närmsta dagarna pga. att det är en hel del saker som ska fixas och att vi inte har något internet. Så håll ut!
Hoppas föresten ni gillar den nya designen! Måste nämna att jag är mästerfotografen som knäppt omslagsbilden!
 -Jocke

Kommentarer

petter

2013-08-04 - 19:43:35
flyg resor ä så longa
Svar: Håller med!
Joakim Vikström

Dr Deo

2013-08-04 - 19:43:36
Ha så kul i US and A xD
Svar: Mehäliuum varning!!
Joakim Vikström

Er favorit

2013-08-06 - 18:53:27
Saknar er redan gullisar!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA