Solskyddsfaktor 30

Idag har det varit en VARM dag. Nästan sådär varmt att det är jobbigt men vi överlevde dagens träning iaf. Det gäller att dricka mycket vatten och använda solskydd, annars är det nästan kört! Annars har det inte hänt så mycket, det har varit en lugn dag.
 
Vi var och handlade idag, då en ung kvinna med sin familj stannade mig och frågade var jag kommer ifrån. Jag svarade att jag är Svensk. Då säger hon: You are very pretty! Första gången det händer, och kanske även den sista. Hon måste ju sett dragen från mina snygga föräldrar. 
 
Jag och mor på Universal i Orlando. Bilden är tagen från Elin!
 
Sovgott //Linn 

Kommentarer

Irré

2013-04-02 - 09:58:48
Men att ingen kom fram och sa det till mig också...:)

maria

2013-04-02 - 18:57:23
så klart de tycker du är en "snygging" !!!
kram

Lennart

2013-04-02 - 21:21:40
Dom vackra dragen kommer från mig :)

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA