27 Dagar Kvar i Värmen

 
Jag har åkt på en förkylning och har därför hoppat dagens träningar. Det känns då iaf bättre idag och hoppas på att kunna träna imorgon.
 
Nu sitter jag och Jocke och ser college finalen i basket, jämn och spännande match. Våra grannar har också fått för sig att spela hög musik ikväll. så att hela golvet skakar.
 
För någon vecka sedan talade Terry om för oss att efter påsk, det är då det börjat bli varmt här i Thomasville. Och så sant som det var sagt, idag har det varit sol och värme. I veckan bjuds det på 30 grader nästan varje dag. Vi klagar inte!!
 
Annars så vill jag tacka Carin som verkligen gav Joakim en kommentar att tänka på efter hans utspel emot mig. Måste erkänna att i de flesta fallen stämmer anklagelserna, jag har en tendens att hitta ursäkter, men till mitt försvar, för att skydda mitt självförtroende är det lättare att skylla på dåliga planer och kassa domare. MEN i många av fallen så är det inte någonting jag hittar på. Klart man spelar bättre på en perfekt plan med pumpade bollar och en domare som inte har flaskbottnar till glasögon.. Det måste ju till och med Joakim hålla med om. 
 
Ta hand om er! /Linn

Kommentarer

Robban

2013-04-09 - 06:03:38
Ha ha ha ni e roliga ni! Krya på dig 😀

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA