VIP ENTRANCE

Idag har jag varit på en morgonlektion och träning. Sen var jag och jocke och fixade gas till lägenheten, så vi kommer vara utan några dagar tills de har kommit hit och fixat det. Annars så har Jocke varit på träning med sitt nya lag och jag har gjort bort lite läxa. Så det har varit en skön och varm dag! 
 
Igår hade jag match i LA. Matchen slutade 1-1 vilket var ett ganska så rättvist resultat eftersom dom var bättre i första och vi i andra, med tycker vi skulle ha kunnat klämma in ett mål i slutet. Men för mig gick det helt ok och som lag spelade vi bättre än sist. Våran nästa match är på fredag, och den kommer vara tillgällig för er där hemma att se ifall ni vill. Den ska live-streamas på skolans hemsida, men jag ska kolla upp var man hittar det och så skriver jag här. Vi spelar matchen kl 2 här, så tiden hemma blir då 11 på kvällen. 
 
Såg idag att ena dubben på min fotbollsko har lossnat... :´(
 
Idag är det ju den 11 september. Så idag när jag och jocke cyklade vid stranden såg vi några soldater av något slag som spelade säckpipa, och backom dem var det uppställt massor med små amerikanska flaggor för att hedra alla dem som dog den dagen. 
 
 




 
 
 
 
 
 
Ville bara visa den fina ballongen Jocke överaskade och köpte till mig igår. Han är så gullig.
 
Hejdåååååååååååååå //Linn

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA