Six Flags

hejsan hopsan!
 
Idag hade jag somsagt match, första hemmamatchen. Motståndarlaget var nog de bästa vi mött såhär långt så vet inte om vi blev chockade eller vad som hände men de gjorde iaf två snabba mål i början på matchen... Men vi lyckades vända och spelade lika, 2-2! aget spelade riktigt dåligt och för min egen del gick de inte heller speciellt bra, var för passiv och kom inte riktigt in i spelet. Men en nick på hörna blev de iaf som med lite bättre sikte kunnat gå in. Men de är bara bryta ihop och komma igen som pappa brukar säga, får ta ut mina aggressioner nästa match! Jocke fick sig en släng av dålig-förlorare-Linn efter matchen också.
 
Annars så blev jag väldigt glatt överaskad när Jocke, Robin och Samuel berättat att imorgon bär det av till Six Flags, de hade redan fixat bil. Six Flags är ett nöjesfält här i närheten. Den har de högsta fritt fall i hela världen!!! Det kommer nog bli sjukt kul!!!! 
 
Men nu är det helg och det är sjukt skönt. Även att det är två dar till nästa match. Känner mig sliten och det kommer sitta fint med lite vila. Det är skitkul att spela det är inte det, men det är svårt att tagga upp till varje match när det är 48 timmar till nästa. Men det är väll en vanesak. Men som sagt så ska jag ta ut min revanch i nästa match som är i LA på måndag, de tuffaste motståndet enligt rykterna. 
 
En viktig sak också som ni inte får glömma. De kommer gå att se våra hemmamatcher live på skolans hemsida. http://www.facebook.com/pages/Santa-Barbara-City-College-Athletics-Vaqueros/277121848967030 
Om ni gillar den sidan på facebook så kan ni få liverapporter från matcher och tror även de länkar var ni kan se live-streamen. Dock är det en sida för alla atleter på skolan, så kolla efter Women´s Soccer.
 
Just nu så spelar boysen fifa, jag ser på desperate housewives, fredagsmys!
 
Min namnskylt på mitt skåp.
 
 
 
 
 
Före matchen blev startelvan uppropade och man fick då springa in mot mittplan. Måste ge ett tack till mina troga supporters som jublade fint när mitt namn ropades upp. Sedan fick vi vända oss om mot den Amerikanska flaggan medans de spelade nationalsången. Det var faktiskt lite coolt.
 
Hejdåå, hörs! //Linn

Kommentarer

Irré

2012-09-10 - 08:49:33
oj vad kul om vi kan se nån match live :) kraammm...

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA