Mini pig rescues baby goat

Klockan är 11 här, så ni där hemma börjar kanske vakna. Godmorgon på er! Idag har varit en lugn dag. Jag hade lektion kl 8, sen fick vi faktiskt ledigt från träningen för att hinna ikapp med skolarbete osv. Vi klarade oss faktiskt från bestraffning efter våran förlust i fredags, vi behövde varken springa eller fick oss en utskällning. Vilket killaget har fått flera gånger efter deras förluster. Så vi fick ledigt istället, dom måste ju älska oss, därför kunde vi ha en lag-lunch på stranden. Vi hade planerat att sola också men det blåste lite kallt så det fick vara. Så jag har hunnit jobbat på min läxa idag, bakat chokladbollar och så gjorde jag och Jocke lax till middag. Mums.
 
Jocke hade 3 lektioner idag, och även han har gjort bort läxa. Eftersom vi drar på äventyr till Las Vegas på fredag för att se Blink 182 så vill vi ha gjort bort allt som har med skolan att göra. Längtar faktiskt grymt mycket, det blir nog en upplevelse. 
 
Annars så har vi det bra, det är fortfarande riktigt varmt här på dagarna. Men tro det eller ej så saknar jag den svenska hösten lite, ibland. Det är så fint!
 
 
Tyvärr är detta enda bilden från idag, men det är ändå en fin en! Men för att förgylla eran morgon ber jag er titta på videon nedanför. Jag har sett den typ 70 gånger och blir lika glad varje gång. Vem har sagt att en gris inte kan fixa det! Älskar den så mycket att jag nästan blir tårögd. Lilla grisen!!
 
 
 
Ha en bra dag, pussar //Linn
 

Kommentarer

Anonym

2012-09-26 - 23:35:34
Jag har en fråga angående vädret i USA. Hur är det? Ser ju att ni har sommar nu typ men är det så i januari-mars också? Verkar ju vara kanon att bo där!
Bra blogg och tack för ett svar:)):))

Elisabeth

2012-09-27 - 19:47:50
Här spöregn, snöat i Arvidsjaur!
Kramar!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA