8056377815

Det blev första förlusten för iår i fredags. Såhär sa våran tränare om matchen på skolans hemsida: 
 
 
 “I thought the PK call was very harsh,” said coach John Sisterson. “We felt Brianna put her hand right on top of the ball (before they collided).”
 Santa Barbara outshot the Rams 13-3 in the second half, including 5-2 in shots on goal. Brandie Harris hit the crossbar in the 77th minute. Three minutes later, Murray converted a left-footed shot from 15 yards to make it 2-0.
 “I thought we knocked the ball around pretty well,” said Sisterson, whose team is 0-1-2 in its last three games. “Brandie hit the bar twice and we hit the post a few times. With a little luck, it could have been a different result.
 “San Francisco was a Final Four team last year and they came back with a lot of sophomores. I really felt like we outplayed them.” 
 
Har inte så mycket att säga om matchen, för min egen del så gick det helt ok, men jag vet att jag kan bättre. Det var sjukt varmt som vanligt. Men på tisdag börjar serien, alla matcher vi spelat har varit försäsong. Det är hemma match så det går att se den matchen online på länken som Jocke lagt upp. 
 
Idag så har jag och Jocke haft en heldag på stan. Vi gjorde många fynd och jag gillar verkligen shoppingen här!! 
Imorgon har Jocke match här i närheten. Ska se till att vara där och fixa några fina bilder. 







Dagens inköp! Mössan och det halsbandet längst till vänster fick jag i present av Jocke, gulliga han! Jocke köpte också men tyvärr så har jag inga bilder på det.
 
Nu har jag fixat min telefon och har därför ett nytt nunmer, ett amerikanskt. Det kostar ca 3kr att smsa till det, Men då vet ni att jag inte kan nås på mitt vanliga nummer längre. 
 
Nummret är: 8056377815
Jockes nummer är: 8056377813
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, det ska bli skönt! Puss på er //Linn

Kommentarer

Carin

2012-09-16 - 15:59:43
Vid vilken temperatur behöver man mössa??? + 19 grader eller...?

Maria

2012-09-18 - 15:05:35
snygga kläder & smycken Kram:)

Irré

2012-09-18 - 19:08:15
Gullunge... vilken resa i livet du gör- Längtar så efter dig <3

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA