Fredag i Las Vegas

Del 2 av Las Vegas som var dag 1.
 
Vi lämnade SB runt 03:00 på fredag morgon för att komma i god tid till Las Vegas. Det tog lite drygt 6 timmar att köra dit och bilresan gick bra. Jag har nu kört bil i USA och varför inte börja med Vegas.. När man körde dit så var det precis som man hört, en sjukt lång och rak väg i öken, sen mitt i allt dyker Vegas upp.
 
Vårat hotell var riktigt fint och STORT. 5 stjärnigt. Att hotellen skulle vara stora visste man sen innan men att de skulle vara så stora trodde jag ej.
 
 
Utsikt mot The Strip från vårat hotellrum som låg på 23e våningen. Hotellet längst till höger är känt för att vara med i många filmer.
 
Vi vilade lite middag under dagen för att invänta julafton - i alla fall för mig. Blink spelade på The Cosmopolitan Hotel (det blåa på bilden ovanför) som var ett minst sagt gigantiskt(!) hotell. Måste vara ett av de finare hotell i Las Vegas. Konserten var på 4e våningen där dom har en stor pool i vanliga fall, men som självklart var tömd nu. 
 
Blink var magiska och det var overkligt att se dom live!!
 
Trummisen Travis Barker var man of the match. Många hävdar att han är den bästa trummisen i världen. Jag har ingen aning, men om han inte här det så skulle jag mer än gärna se den bästa live..!
 
 
 
 
 
Tom DeLonge - personen jag beundrar mest då det gäller musik.
 
Första låten
 
Sista låten
Har fler låtar på min youtube användare om någon mot förmodan skulle känna för att se!:)
 
Dom infriade helt klart min förväntningar och det märktes att dom stått på en scen förr.
Las Vegas var förövrigt den coolaste staden jag varit i! Så en riktigt bra helg var det!
 
Vi har haft över dryga 30 grader idag och i skrivande stund (00:04) så är det 19.5 utomhus och 26.5 i vårat rum...
 
JOcke

Kommentarer

Robban

2012-10-02 - 23:02:03
Ja Jocke & Linn ni gör helt rätt och passar på att uppleva
era drömmar ! Längtar tills vi får träffas till jul och ni får visa
och berätta i lugn och ro om allt ni varit med om. Men först
kommer jag och hälsar på er.!

English

2012-10-03 - 02:30:32
Fan va fett bre! Ring mig nästa gång det är nåt stort på g!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA