figure 8

Vi spelade lika igår på matchen, och som jocke skrev så var våran tränare rasande. Detta fick vi sota för idag på träningen. Springa springa springa. Figure 8 kallas övningen. Men efteråt hade hans ilska lagt sig som tur var. Men iaf om matchen, jag fick spela mittfältare nästan hela förutom första 20 då jag spelade mittback och sista 5 som centerforward(!!!!) Det gick väldigt bra i första halvlek för mig, men i andra spelade vi dåligt och stressigt, men känner ändå att jag gjorde en bra match. Nu ska vi se till att vinna de nästa två matcherna på tisdag och torsdag!
 
Idag har det inte hänt så jättemycket, Jocke har varit på träning och jag har börjat städa vårat rum! 
 
Här är en bild på laget från skolans hemsida!
Detta är Santa Barbaras tidning, om ni letar så kommer ni se mitt namn :)
 
 
 
Ta och kolla in dessa! Den sista är highlights från våran match förra fredagen. 
 
Ha det bra! //Linn
 
 

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA