Ett stycke världens bästa pappa o farbror

Det var lite om och men om pappa och Steffe skulle hinna till oss igår. Men dom krigade på och körde hojj från San Fransisco i 11-12 timmar. Klockan var runt halv 11 och jag tänkte nästan just tanken "kanske man skulle ta å plugga lite" när pappa ringde och sa att dom stod på vid skolan arena. Det resulterade i ett minst sagt stort leende i hela ansiktet..
 
Fyfan så kul att se dom!! Vi stack till deras hotell och eftersom att de två andra gav upp då det var 3 timmar kvar så fick jag och Linn ta deras rum då det ej gick att avboka. Vi visade dom sedan våran lägenhet och dom gick in i våran livsstil direkt genom att beställa en go pasta från Dominos.
 
På morgonen dan efter (lördag) så åt vi frukost på hotellet för att sedan visa dom campus, beachen och State St. Vi åt lunch på en italiensk resturang som har riktigt god pasta. Jag sa innan till dom att dela på en halv portion (dom har jätte jätte stora portioner där), men nä dom var så hungriga. Får väll tacka dom för att dom inte lyssnade på mig i och med att det resulterade i en full doggy-bag med mat som räcker hela den här veckan! Sen så hann verkligenheten ikapp och det var dax för dom att rulla vidare till Los Angeles, och dom är vid det här laget framme på hotellet efter mycket trafik. 
 
Farmor och Farfar har lyckats hyfsat bra trots allt.
 
Ursäktar för mitt finger till vänster
 
Baseball laget hade match och Steffe funderar på att bli tränare, pga att det tydligen är låg risk för hälseneskador som tränare där.
 
 
Det var en bit över 20 grader i dag i Santa Barbara, väldigt behagligt! Dom lär stekas till döds i LA/Las Vegas.
 
 
 
 
Skit kul att träffa dom igen! Och man vill bara att alla i sin närhet ska vara här; Mamma, JenTiPetter, farmorfarfar, chrillemormor, mattiasmarkus, m&m, PPH, jackeogge (och så vidare..)
 
JV

Kommentarer

Mona

2012-10-14 - 10:31:12
Tro mig det vill vi med!! Massa kramar <3

Robban

2012-10-14 - 10:58:14
Det var som julafton att få träffas, och sedan att få se att du bor i den vackraste och coolaste stad jag sett! Men det var super jobbigt att åka där ifrån! Längtar redan tills ni kommer vi jul!
Puss min snygging!!!!





Steffe

2012-10-15 - 04:44:21
Hey grymt kul att träffa er. Och jag har ju sagt det 1000 ggr. Men jag säger det igen, ni lever verkligen i en dröm!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA