Äntligen helg!

Kl är 6 här i Santa Barbara och jag och jocke ska strax spring ner och tvätta, sen ska vi äta middag för att sedan bege oss mot skolan och se herrarnas fotbollsmatch. Äntligen är det fredag och jag ser fram emot att få sova ut, eftersom det går runt mycket med sjukdomar har jag blivit smittad. Efter match och en träning full med löpning så känner jag mig inte så pigg. Och Ja mamma, jag dricker aloe vera och kommer säkert vara bra på nolltid! 
 
Idag har jag haft en engelska lektion och träning. Det var en rolig träning idag och det gick bra. 
 
Igår var jag och jocke och handlade, och eftersom vi blev så sugna på bullar efter alla bilder på facbook- och instagram på kanelbullar så ställde vi oss och bakade bullar. Men vi köpte tydligen någon konstigt mjöl. Så bullarna blev bruna... Så dom är verkligen inte vackra men dom smakar gott och det är väll det viktiga?
 
 
HEJDÅ!! //Linn
 
 

Kommentarer

Irré

2012-10-06 - 10:34:09
så skönt att veta att du dricker aloen, gullunge<3
ni har nog köpt ett grövre mjöl och då blir ju bullarna lite nyttigare :) om nu inte mjölet bara är färgat för att se nyttigare ut...... PUSS

Elisabeth

2012-10-06 - 10:50:08
Duktiga ni är! Krya på dej! Här regnar det även idag, vattnet går upp till våran häck. Ha en skön och bra helg! Kram.

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA