86:e minuten

I torsdags spelade vi match emot de störta rivalerna. Vi tog ledningen väldigt tidigt och i paus satt vi på 1-0. De lyckades göra mål i andra, men kring den 70:de minuten  gjorde vi 2-1. Tyvärr så reducerade de i 86:e minuten till  2-2. surt. Men tränaren var inte arg utan tyckte vi hade kämpat bra. Vi hade inget fint spel något av laget, utan det var med en kämpar match. För min del gick det helt ok. Blev lite för passiv, vet att jag kan bättre. Men vi har helt klart fortfarande chans att vinna serien fortfarande. Det var tydligen coacher från en div 1 skola och kollade på matchen, tränarna sa att de ska vänta och se ifall de ringer och visar intresse i någon av spelarna, de var lite coolt. 
 
Nästa match är på tisdag kl 1, alltså kl 10 hemma hos er ifall någon är sugen på att kolla. Det är alltid lika kul när jag får höra att ni kollat där hemma. Det har även blivit lite känt i laget att min pappa oftast kollar på matchera, så tränare brukar fråga före match ifall familjen kollar. En tjej i laget sprang fram till mig efter jag gjorde målet och skrek, WAVE TO PAPA!!! Lite kul tyckte jag.
 
Dagen har varit riktigt bra och i kväll har vi gjort palt. 15 st goda paltar. 
 
 
Har är en bild från när jag lunchade med mina snygga lagkamrater !!
 
Som ni ser i inlägget nedaför så hade vi fin främmade i helgen. Robban och Steffe. Riktigt kul !! och skönt att lyssna på folk som pratar normalt. Men hur kul det än var att träffa dessa goingar så blev jag lite avis på jocke. Jag hade gärna träffat mamma eller pappa just nu, om de nu bara var för en dag. Saknar er därhemma.
 
Ska även tillägga att min älskade bror fyller 20 på måndag!!!! 
Har även inhandlat mig ett gymkort på gymmet jocke går på, så var där och simmade i fredags!
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och invänta paltswimen.
 
Puss och kram//Linn
 

Kommentarer

Robban

2012-10-14 - 11:05:16
Det var såå kul att träffa er och se hur ni har det, http://jockelinnusa.blogg.se/ för de att inte Irre & Lennart var där så fick du en kram direkt skickad från mor och far! Ät inte för många paltar!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA