It's Freaking Cold

Vaknade upp till fotbollsgalan och kungZlatan!
 
Trodde detta skulle bli en dag då jag skulle göra läxa absolut hela dagen, men då kom jag på att läxan inte ska vara inne imorgon utan på Onsdag. Så det blev att vi stack och åt på Palazzio istället (där pappa blev förälskad i pastan), för att senare handla.
 
Eftersom att Linn pajjat mina hörlurar som hon gav mig födelsedagspresent så köpte hon nya åt mig trots att jag inte ville det.
Blev riktigt nöjd i alla fall. Stilrena och GRYMT ljud.
 
Jag passade då på att hämnas genom att trampa sönder hennes data.. KLANT. Om man ska försöka att se det postiva med mitt beteende så är det att hennes skärm på 15 tum nu helt plötsligt blev 32 tum (TVn).
 
Det är kallt som bara den (inte med norrländska mått) i läggan om kvällarna eftersom vi inte har någon värme. Speciellt om fötterna, så ett par tjocksockar hade inte suttit fel. Men lugn, det är fortfarande 20 grader om dagarna här på den Amerikanska Riveran (SB kallas faktiskt det).
 
Nu ska jag rätta två av mina uppsatser i och med att jag har obligatorsikt möte imorgon med min Engelska lärare, samt läsa in nästa kapitel i Business klassen.
 
 
Med Vänliga från California /J
 

Kommentarer

Maria

2012-11-13 - 09:42:38
kram på er,snart är ni hemma!!!

Robban

2012-11-13 - 17:33:59
KLANT!!!!!

elisabeth

2012-11-13 - 21:46:54
Ska sticka sockar åt er! Vi längtar efter att ni kommer hem till lite kyligare väder dock bara -5 och ingen snö ännu! Theo går för fullt fyller 1 år 21/11. Kramar från oss!

Moster M

2012-11-14 - 21:26:10
Sjukt snygga lurar, pris? Lust att köpa med ett par till din moster? Jag betalar naturligtvis =)
Svar: Vi får väll se om tomten är snäll
Joakim Vikström

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA