Forward

Idag slutade min första college säsong, med en 6-0 förlust.... Vi mötte ett lag som enbart bestod av mexare, och dom spelade bra och alla i laget var riktigt tekniska. Dom var bättre än oss och förtjänade att vinna, tror dom kommer gå långt i slutspelet. Jag fick spela mittback i första halvlek, sedan hör och häpnad, forward i 20 min och resterande på mittfältet! Det var kul där uppe, och det kunde ha blivit ett mål och assist om turen hade varit på min sida. Coach Ivan sa att jag gjorde en bra match och att han helst skulle vilja ha 4 st av mig på plan. Det var en tröst efter en sådan storförlus. Hur som helst har säsongen varit riktigt kul, allting från raseriutbrott på dåliga domare till glädje efter ett mål och besvikelse efter en förlust. Allt det där som hör till spelt. 
 
Fotbollsturneringen som Jocke och gänget skulle spela idag blev inställd pga regn. Konstig är att det bara duggat här i fredags... 
 
ikväll har vi sett en film och poppat 6 påsar popcorn. Vi trodde vi gjorde ett riktigt kap på dessa popcorn påsar, men de var så små att de knappt syntes... allting brukar ju vara i supersize här.
 
imorgon ska vi plugga och på måndag skriver jag ett departement exam, så önska mig lycka till !!
 
Puss på er!!//Linn
 

Kommentarer

Eva

2012-11-19 - 06:10:20
Klart jag gör! Önskar dig lycka till alltså!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA