En Ny Vän: PADDAN

Idag köpte vi en iPad tillsammans. Jag har alltid själv sagt att de är en onödig pryl, och det tycker jag fortfarande, men det är samtidigt en fantastisk pryl som är hur cool som helst!! Apple prylar är dessutom ca 20 % billigare här i Amerikat. 
 
 
Imorgon har jag ingen lektion men jag ska ändå till skolan på ett event där min business lärare ska intervjua en VD för ett mångmiljon företag som är väldigt stort. Kan bli intressant, men största anledningen till att jag går är att vi får 20 extra credit till våran Final exam (av 200 credits). Man måste dock lämna in en 3sidig analys om vad han säger som man ska relatera till det vi lärt oss. Det får helt enkelt bli en klassisk ordbajs.
 
På lördag är det International Soccer Tournament här på SBCC och vi har ett hel svenskt lag. Ska bli riktigt sköjj. 
 
Vi fick våra tröjor idag:

 
Våran padda har nu gjort sitt första och förhoppningsvis inte sista inlägg.
 
/Jocke 

Kommentarer

Mattias

2012-11-16 - 19:22:07
ipad = överdimensionerad ipod
Svar: Mattias din kommunist! Skype snart!!
Joakim Vikström

Robban

2012-11-17 - 08:12:13
Se nu till att vinna turneringen ✌

Robban

2012-11-17 - 08:12:14
Se nu till att vinna turneringen ✌

Maria

2012-11-19 - 07:59:53
lycka till:))

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA