32 plus

Hejsan hoppsan!
 
I helgen var vi somsagt på Six Flags, det var helt sjukt! Det är nästan så att adrenalin kicken och pirret i magen fortfarande sitter kvar. Vi var där med Gabby och Pontus och vi hade det hur trevligt som hellst.
 
I söndags var Jocke på match, dom förlorade. Orkade faktiskt inte följa med denna gång och hejja eftersom matchen var kl 9.. 
 
Och just ja, vi har också dragit tillbaka klockan nu, så nu är vi 9 timmar bakom er igen.
 
Idag, måndag, har jag hunnit varit på två engelska lektioner, en träning och fixat mig ett amerikanska bankort. Och bara för att ni ska bli avundsjuka där hemma kan jag berätta att det är den femte november och det var +32 ute idag. Imorgon ska det bli ännu varmare, och vädret ska hålla sig kvar resten av veckan. Jag och jocke bestämmde oss att hinna med en beach dag för att ta vara på det vackra vädret. 
 
Ikväll har jocke varit ute och sprungit på skolans bana, nu sitter han och gör läxa, i kalsonger. Själv ska jag göra en tidig kväll eftersom vi har match imorgon. Det kommer bli en heldag eftersom killarna ska spela efter oss. Matchen startar kl 1, när det är som varmast, så nu ska jag hinka i mig vatten i tron på att jag kommer överleva. 
 
 
 
 
 
 
 
Måste även få visa denna bild som Eva har tagit på Brorsans nya kompirs, Dagny. Hoppas bara hon är lika underbar som sin mor, hon är då lika söt iaf.
 
hörrni vi hörs//Linn

Kommentarer

Eva

2012-11-06 - 06:19:20
Låter underbart med sol och värme men här hemma är det inte så illa ändå. Några minusgrader och blankis. Får gärna vara snöfritt ett tag till för min del... Lycka till på matchen (och med att vätska upp dig - verkar behövas). Kram

Irré

2012-11-06 - 10:18:25
Lycka till sötnos <3

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA