19e November

Det blev somsagt ingen tunering. Det var lite surt att dom ställde in den pga. regn när det knappt hade regnat nå. Vi som hade hunnit fixa tröjor och allt. Ännu tråkigare var att dom skiter i tuneringen helt och hållet denna termin :(
 
I Fredags var jag ju som sagt och lyssnade på en Entreprenör här på skolan. Det var väldigt intressant, speciellt efersom han hans företag var värt 1,5 billion dollars - som är lite drygt 10 miljarder svenska kronor. Han var väldigt ödmjuk och normal av sig. Han kändes som en helt vanlig familjefar. I alla fall väldigt intressant och nu ska jag bara skriva 3 sidor om de 3 största lärdomarna från evenemanget.
 
Jag och Brian Coryat, Grundare av 6 olika företag (alla inte framgångsrika).
 
Vi hade match i Söndags och vi krossade motståndet som förövrigt var rätt så bra! Deras anfallare var med i MS-13 som tydligen är världens farligaste gäng. En liten fjant tror jag. Nedanför ser ni en lagbild på Deportivo Gallardo.
 
Ni kanske ser vilka de 5 svenskarna är.
 
Idag efter min lektion så passade jag på att sno Linns systemkamera för att knäppa lite bilder. Har lagt upp väldigt många på Facebook men bjuder på någon här också!
 
BILDBOMB
 
Skolan
 
Skolan
 
Betyder det att man går skola på ett fint ställe om en kryssare stannar till utanför?
 
 
California
 
 
Quality of Life
 
 
 
Den dag jag blir rik ska jag köpa ett hus uppe i bergen i Santa Barbara.
 
Sist och minst, våran kära PADDA. Linns tillfälliga bärbara nu när vi köpt den ett tangentbord.
 
Nu ska jag och Linn fara och spela fotboll med Pontus och Gabby.
 
JOcke

Kommentarer

Maria

2012-11-22 - 08:45:14
ser härligt ut!
här är det grått & trist ingen snö.....
kram

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA