TACK

Jag ska börja med att tacka så väldigt mycket för alla fina kommentarer och gratulationer!! Jag blir så glad av att läsa dem och veta att ni stöttar mig! <3
 
Det har varit en lugn dag idag, eftersom de regnat har vi inte velat gå ut! Men imorgon ska vi nog bege oss till Santa Barbaras zoo, och förhoppningsvis få se lejon!! Annars så är jag på slutsprurten när det gäller plugget. Sista uppsatsen ska skrivas imorgon och lämnas in på måndag, sen är jag klar! Känns underbart :) 
 
Hur som helst, så fick jag mig dagens skratt när jag hittar ett Facebook meddeland jag fått för ett tag sen men inte upptäckt. Kolla in, haha
 
// nybliven straffkung

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA