Christmas Presents

Idag har Jag och Joakim spenderat dagen på stan och köpt julklappar. Vi är nu helt klara förutom till varandra. Jag fyndade även en nyårsklänning, glittrig och fin. När vi kom hem drog vi ut på en löptur. Sedan har vi gjort middag och nu sitter vi bara och chillar, jocke framför paddan och jag vid datan. Imorgon ska vi och handla mat, och även ut och träna, antingen gymmet eller ut och springa eftersom vi är lediga. Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på, men ni får en låt istället som är bra. Det är en cover på en gammal Simon and Garfunkel låt, som min söta mamma brukar sjunga på. Men det kanske kommer upp några roliga bilder imorgon.
 
 
 
Personligt medelande till mamma: Gå nu inte och köp något på stan, eftersom det snart är jul!!!!
 
Tack och hej./Linn
 
 

Kommentarer

Irré

2012-12-10 - 11:09:08
Åh...äkta Amerika-julklappar i år :)

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA