Braveheart

Ett tag sen jag skrev nu!
 
I tisdags gjorde jag som tidigare nämt min Final i business. Jag vet helt ärligt inte hur det gick men det var minst 70 knepiga frågor. Kände mig osäker på många frågor så det kan gått åt skogen eller så gick det bra. Jag får mest troligt veta nu på tisdag vad jag fått för betyg i kursen. Terminen är nu över officielt, fastän det varit över för mig sen i tisdags och för Linn några dagar innan.
 
Vi har båda två i skrivande stund ett GPA (snittbetyg) på 4.0. Max är 4.0. Jag har ju dock inte fått mitt Business betyg ännu men!
 
Jag gissar att de flesta snappade upp det Facebook, att våran 3-årsdag var igår. Vi åt en bra lunch i form av Pasta Carbonara, och sedan blev det California Pizza Kitchen till middag som har riktigt bra mat. Vi såg sedan Braveheart som Linn tjatat att jag ska se i snart 2 år. Det var riktigt bra och jag gissar att de flesta som läser sett den.
 
 
 
Idag var vi ner en stund på State St och myste på!
 
I helgen ska vi nog vara med Pontus och Gabby, vi snackade om att kanske åka till LA över dagen på Söndag. Sjukt skönt att skolan är över!
 
Det är riktigt kallt nu om nätterna här!
 
För er som har Spotify: Lyssna på denna underbara låt!
 
Ganska precis en vecka nu tills vi är hemma i Piteå! Ska bli så skönt att komma hem och träffa alla!!
 
Jocke

Kommentarer

Robban

2012-12-15 - 08:32:37
Längtar efter er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Irré

2012-12-15 - 11:12:49
Att snart ha er hemma över jul är den absolut bästa julklkappen :) <3<3<3

elisabeth

2012-12-15 - 11:32:23
Längtar efter er! Sockarna är stickade åt er!
Kramar från oss, ses snart!

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA