A

Eftersom jag inte har någonting kvar i skolan nu så är dagarna lugna och sköna! Idag har jag pratat med mor och far i en ca en timme, tvättat och sprungit intervaller på La Playa, har även sett en film. Alltså, jag bara njuter nu. Imorgon ska jag ner på stan och köpa julklappar, sen ska jag även dra med Jocke på en löptur. jag har blivit hurtig, och ska försöka träna varje dag!!
 
Jo, jag klev upp tidigt imorse för att träffa min lärare och få reda på mitt betyg i min engelska läsa kurs, blev ett A, är väldigt nöjd :)
 
Jocke sitter nu och pluggar inför sitt sista business prov, han kommer säkert även denna gång klara det galant. Annars har det inte hänt så mycket jag kan rapportera till er.
 
 
Jag och Elton hade en pratstund.
 
En bild från Palm Desert.
 
 
Längtar efter att få träna med laget hemma, men den som väntar på något gott!!! /Linn

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA