Medical Marijuana Evaluations

Idag var det den sista dagen med dubbel träning, på måndag börjar vi köra ett pass om dagen kl 2-4. Vi har även fått våra träningställ idag, dom var ganska snygga faktiskt. På tisdag har vi våran första match, bortamatch i LA. Det kommer nog bli sjuk kul, en upplevelse, hoppas bara jag får spela!! Idag efter träningen höll Paul, den assiterande tränaren, ett tal om hur vi måste kämpa och vara beredda på att kriga. Ungefär såhär; "The difference between being good and being great is that you have to be prepared to fight, work hard and sacrifice yourself. Girls, if we wanna win we need to rise above the occation." Faktiskt så bli man väldigt taggad, älskar det engelska språket. 
 
På måndag startar alltså skolan, då börjar allvaret. Jag har inte fått alla kurser jag skulle vilja ha. Jag har just nu en Engelska kurs och fotbollskursen som jag vill ha, sen har jag två st jag verkligen inte vill ha men var tvungen att registrera mig för att få ihop nog mycke skoltid för att få spela matcher. Så därför ska jag försöka byta ut dom mot en mattekurs och något mer, ska pröva crascha kurser, som jocke har pratat om innan. Så nu ska vi kolla upp vilka vi ska crascha osv. Idag så var vi och köpte skolböcker och typiska collegetröjor på skolans bookstore/souverniershop. 
 
Idag har det varit dåligt väder, bara ca 20-23 grader. Det är ganska sjukt hur snabbt man blir van värmen. Vi har ju haft upp mot +30 och ibland mer varje dag. Då när temperaturen sjunker till 20 så vill jag gå omkring i tjocktröja för man tycker det är för kallt... 
 
Vi har även skypat med våra kära familjer samtidigt idag, eftersom de hade en mysig taco-kväll hos Vikströms. Jag önskar jag hade varit där. Vi har ju varit har i över två veckor och har inte riktigt fått hemlängtan än, men när man får skicka en kram genom en kamera önskar man bara att man kunde krama dom på riktigt!
 
Ikväll har vi inte gjort mycket, jag vet inte om jag har fått någon slagt eftersläng av tidsomställningen eller av träningen men jag är så trött. Men de går nog över, jag är en mästare på att sova.
 
Här köpte Jocke ett plektrum igår!
 
Vi hittade Urban Outfitters, på bilden nere ser ni koftan jag köpte där.
 
 
 
såhär ser kameran ut som jag har köpt!
 
En fin trappa vi hittade ikv
 
Här är det två träningströjorna.
 
Haha, detta är typ de sjukaste. Vi hittade det i en tidning, det är en annons på hur man kan fixa ett tillstånd av läkare för att använda och odla marijuana för endast 75 dollar! Tydligen är det många som använder sig av detta för att få röka på lagligt. Kanske vi ska slå till?
 
God morgon gott folk! Puss //Linn
 

Kommentarer

Irré

2012-08-25 - 20:17:37
Tänk att du är med i ett fotbollslag som ska spela match i Los Angeles !!!! Håller tummarna att du får spela :) Puss

Eva

2012-08-25 - 23:36:01
Nu kan vi se fram emot en massa trevliga bilder med den fina kameran! Håller tummarna för att du ska få spela matchen! Fast det kanske jag gör helt i onödan, du har säkert redan en plats! Coolt i alla fall med LA, det är annat mot Blåsvallen...

Carin

2012-08-26 - 09:04:22
Men det vore väl häftigt med en liten odling i en fårhage nära er... Alternativ odling är ju så populärt. Man kunde ju blanda med lite aloe vera!Lycka till på tisdag!

Mona

2012-08-27 - 11:19:31
Vilken fin kamera du köpt Linn! Förstår att man blir peppad efter ett sånt tal.. Lycka till på matchen! Kram

Skriv en kommentar









Om oss

Lämnade trygga lilla Piteå i Augusti -12 för att flytta till USA och plugga på College (Universitet). Vi pluggade en termin i Santa Barbara, Kalifornien. VT-13 hade vi lyckan att bli tilldelade varsitt fotbollstipendium. Så vi flyttade till Thomasville, GA, för att studera och spela fotboll vid Thomas University. Vi dokumenterar våra händelser och upplevelser med hjälp av denna blogg. Roligt att du läser/följer!

Lokal Tid

Lokalt Väder

Find more about Weather in Thomasville, Georgia, United States Of America
Weather Forecast

Adress

2025 E. Pinetree Blvd. Apt #1E
Thomasville, GA, 31792
USA